رئیس هیات مدیره سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که دو شرکت مدیران خودرو و کرمان‌موتور که بعد از افزایش نرخ بنزین نرخ خود را افزایش دادند باید سریع به قیمت‌های قبلی بازگردند.

به گزارش خودروتک به نقل از ایسنا ، درحالی‌که طبق قانون، شرکت‌های خودروسازی بدون تایید سازمان حمایت حق افزایش نرخ ندارند، گزارش‌ها حاکی از این است که دو شرکت مدیران خودرو و کرمان‌موتور بعد از افزایش نرخ بنزین نرخ محصولات خود را بالا بردند.

در همین رابطه عباس تابش، رئیس هیات مدیره سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد که این سازمان از دو شرکت مدیران‌خودرو و کرمان‌موتور خواسته که مستندات مربوط به افزایش نرخ خود را ارائه کنند و سریع به قیمت‌های قبلی برگردند.

وی با بیان اینکه معاون مربوط به بخش خودرو در سازمان حمایت به دنبال دریافت مستندات دقیق برای اطمینان از افزایش یافتن نرخ محصولات این دو کارخانه است، تصریح کرد: افزایش نرخ این دو خودروساز در حد گزارش به ما رسیده، اما اگر افزایش نرخ در این دو شرکت اتفاق بیفتد با توجه به اینکه هر دو تعزیراتی هستند، پرونده جدید آنها دوباره به سازمان تعزیرات ارسال خواهد شد.

تابستان امسال نیز گران‌فروشی مدیران خودرو و کرمان‌موتور خبرساز شده بود و با وجود اینکه از سوی سازمان حمایت تاکید شده بود “هرگونه عرضه خودرو از سوی خودروسازان به قیمت‌هایی بیش از نرخ بازار، تخلف محسوب می‌شود”، هر دو شرکت نامبرده برخی محصولات خود را گران‌تر از نرخ‌های بازار عرضه می‌کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.