معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا: مالکان خودرو باید تغییر آدرس محل سکونت و تغییر شماره تلفن همراه خود را در ۴۸ ساعت به پلیس اعلام کنند.

مالکان خودرو تغییر آدرس خود را در ۴۸ ساعت اعلام کنندبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ عین الله جهانی گفت: مالکان خودرو‌ها براساس قوانین موظف هستند حتما تغییر آدرس منزل مسکونی خود را از طریق مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+، مراکز شماره گذاری و ادارات راهنمایی و رانندگی استان و شهرستان‌ها اعلام کنند.
وی با بیان اینکه اعلام نکردن آدرس جدید برای مالکان خودرو عواقبی در پی دارد، گفت: افراد برای اعلام آدرس جدید باید مدارک احراز هویت و کارت شناسایی خود را به همراه داشته باشند تا در سامانه راهور ثبت شود.
معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: چنانچه برای مالکان خودرو مشکلی پیش بیاید، به عنوان مثال تصادف کرده و از صحنه تصادف متواری شود، در صورتی که این فرد شناسایی و به آدرس وی مراجعه شده و متوجه شویم آدرس این فرد تغییر کرده، اما در این زمینه اطلاعی نداده، در تصمیم گیری مراجع قضایی بسیار تاثیرگذار بوده و عواقب خوبی برای فرد نخواهد داشت.
سرهنگ جهانی گفت: اطلاع ندادن آدرس جدید در صورت ارتکاب جرم، نشان دهنده عدم همراهی مالک خودرو در اجرای قانون است و از سوی دیگر هر گونه مکاتبات و پیامک‌های مرتبط به قوانین راهنمایی و رانندگی به وی ارسال نخواهد شد، براین اساس توصیه می‌شود هموطنان حتما آدرس جدید منزل و شماره تلفن همراه خود را در سامانه‌های راهور بروزرسانی کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.