مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از آغار طرح ثبت نام لاستیک دولتی در اردیبهشت 98 خبر داد که بر اساس آن تمامی دارندگان انواع تاکسی تهران می‌توانند لاستیک خودرو خود را با قیمت مصوب سال 97 خریداری کنند.

به گزارش خودروتک ، مرادعلی امین وند، مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران در خصوص توزیع لاستیک دولتی برای تاکسیران‌ها اعلام کرد تمامی دارندگان انواع تاکسی تهران قادر خواهند بود برای دریافت لاستیک با کیفیت تولید روز به قیمت مصوب دولتی به سایت باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران به آدرس taxiclub.tehran.ir مراجعه کنند و مراحل ثبت نام را انجام دهند.
جزئیات ثبت نام لاستیک دولتی

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران در ادامه افزود این امکان برای تاکسیرانان فراهم شده است تا تاریخ و آدرس محل دریافت لاستیک را انتخاب کنند و با به همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی، کارت ماشین و پروانه هوشمند تاکسیرانی، لاستیک خودرو خود را با نرخ دولتی دریافت نمایند. وی تاکید کرد ثبت نام برای دریافت لاستیک های دولتی رایگان است و تاکسیرانان دارای پروانه هوشمند می‌توانند لاستیک خودرو را با قیمت مصوب سال 1397 خریداری کنند که باید این مبلغ را فقط از طریق کارت بانکی هنگام دریافت لاستیک پرداخت کنند.

مرادعلی امین وند در ادامه بیان کرد از زمانی که توزیع لاستیک های دولتی ویژه تاکسیرانان برای نخستین بار در کشور از سوی سازمان تاکسیرانی تهران شروع شد، بیش از 60 هزار حلقه لاستیک با کیفیت داخلی به عنوان یکی از خدمات باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران توزیع شده است. لازم به ذکر است در تهران حدود 80 هزار دستگاه تاکسی با کاربری‌ها و خدمات متفاوت وجود دارد و مدتی قبل نیز از سوی شهرداری تهران، باشگاه رفاه تاکسیرانان تهران با هدف ارائه خدمات رفاهی و حمایتی تاکسیرانان افتتاح شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.