گروه استان‌ها ـ مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در شرایط سخت تحریمی ۱۳۰ هزار ‌خودرو ‌از سال گذشته ‌تولید کرده‌ایم، ‌گفت: ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ “خودروی جدید” رونمایی می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نظرآباد، فرشاد مقیمی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از قطعه‌سازان استان البرز و انجمن‌های وابسته به تولید قطعات خودرو اظهار داشت: در سال جهش تولید یک ماموریت برای ایران خودرو تعریف شده است لذا با برنامه‌ریزی لازم تلاش کردیم که جهش تولید را ایران خودرو معنی کنیم.

 

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه قطعه‌سازان در این شرایط سخت تحریمی ایثار کردند، افزود: در ایام سخت تحریمی با کمک قطعه‌سازان اتفاقات خوبی در حوزه تولید قطعات اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه 130 هزار خودرو ‌از سال گذشته در ایران‌خودرو تولید شده و تعهدات معوق به 15 هزار دستگاه رسیده است، تصریح کرد:‌ تنها دو خودرو در تعهدات ایران خودرو به سرانجام نمی‌رسد و تعهدات دیگر ایران خودروها ایفا می‌شود.

مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه برنامه‌ریزی این است که هیچ محصولی با تاخیر به مردم تحویل داده نشود، گفت: محصول ایران خودرو در سال جدید رونمایی می‌شود و در سال 99 اتفاقات خوب بدون همکاری سرمایه‌گذاران خارجی اتفاق افتاده است.

مقیمی با بیان اینکه امروز در زمینه قطعه اقدامات سازنده‌ای توسط قطعه‌سازان انجام شده است، گفت‌: 1300 قالب برای خودروی تارا در 13 ماه گذشته ساخته شده که در گذشته برای محصول جدید و ساخت قطعات آن 2 تا 6 سال زمان مورد نیاز بود.

مدیر‌عامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه در سخت‌ترین شرایط تحریمی در کمتر از یکسال یک محصول جدید به بازار عرضه شده است، تصریح کرد: متقاضیان این خودرو از لحاظ کیفی و عملکردی سطح قابل توجهی از انتظارات را مشاهده می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.