خبرانلاین: بازار کشورمان از این جهت که زودتر از بقیه، آخرین فیس‌لیفت نسل سوم سورنتو را زودتر از بقیه کشورها دریافت می‌کند، خوش شانس بود.چرا که این خودرو با از سال ۲۰۱۹ در بازارهای اروپا و آمریکا عرضه شد.

اما از جهتی دیگر، چون با تحریم‌های جدید آمریکا پس از برجام و ممنوعیت واردات مواجه شد، تعداد کمی از آن وارد ایران شد و در نمایشگاه‌ها حضور پیدا کرد.

فیس‌لیفت اعمال شده روی این مدل، بیشتر جنبه ظاهری داشت.چراغ‌های جلو از دیلایت کشیده‌تر و گرافیک مدرن‌تری بهره می‌برد.

در قسمت پایینی سپر مثل چراغ‌های مه‌شکن، تغییراتی اعمال شده بود.جلوپنجره سورنتو ۲۰۱۸ سبکی پازلی و تکه‌تکه داشت و از سادگی فیس قبل دور شده بود.

گرافیک داخلی چراغ عقب U شکل و جدید بود.در قسمت دیفیوزر هم شاهد تغییراتی بودیم.

تنها تفاوت ظاهری موجود در کابین، به فرمان خودرو برمی‌گردد که عضلانی‌تر از قبل شده بود.در این مدل، برخی از آپشن‌ها ا۱افه و برخی دیگر حذف شده بودند.

در تریم GT Line، شاهد اضافه شدن امکاناتی مثل رینگ ۱۹ اینچی کرومی و شیفتر پشت فرمان و همچنین کنترل سرعت در سرازیری بودیم.

اما امکاناتی مثل چراغ‌شور، رادار نقطه‌کور و تغییر لاین در این مدل حذف شده بودند.

فروش این خودرو، چهار برابر گران‌تر از نرخ جهانی+ عکس

پیشرانه ۲.۴ لیتری GDi و ۴ سیلندر در این خودرو قادر است ۱۸۸ اسب‌بخار قدرت و ۲۴۱ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند.انتقال قدرت از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد.

در حال حاضر متوسط قیمتی برای نسخه‌های صفر کیلومتر این خودرو، چیزی حدود ۷ میلیارد تومان است، البته که در برخی آگهی‌ها قیمت ۸.۵ میلیاردی هم به چشم می‌خورد که تقریبا بیش از ۴ برابر قیمت جهانی خودرو است؛آن هم خودرویی برای ۵ سال پیش!

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.