مدیران خودرو قصد دارد خودروهای کارکرده از هر برندی را با محصولات خود جایگزین کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شرکت مدیران خودرو با همکاری شرکت ایرانیان خودرو طرح جایگزینی خودروهای نو با خودروهای کارکرده از تمامی برندها را در سراسر کشور آغاز کرده است؛ متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ایرانیان خودرو نسبت به ثبت‌نام افدام کنند.

کلیه دارندگان خودرو، چه داخلی و چه وارداتی، که سال ساخت آن از سال 1391 به بعد باشد، می‌توانند در این طرح جایگزینی شرکت کنند.
مراحل ثبت درخواست جایگزینی

فرد متقاضی ابتدا باید در سایت ایرانیان خودرو یا با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز درخواست خود را ثبت کند. سپس خودرو توسط نمایندگی‌ها به صورت رایگان کارشناسی و بررسی خواهد شد، سپس توسط کارشناس رسمی دادگستری قیمت‌گذاری می‌شود. نمایندگی مدیران خودرو پس از تعیین قیمت، خودرو را در اسرع وقت با قیمتی منصفانه از فرد متقاضی خریداری خواهد کرد و پس از لحاظ کردن قیمت خودروی کارکرده به عنوان پیش ‎پرداخت خودروی نو، انتخاب نوع ماشین و شرایط فروش توسط خریدار انتخاب خواهد شد. پس از تکمیل وجه توسط فرد خریدار و استفاده از تسهیلات لیزینگ خودروی نو نهایتا ظرف 30 روز کاری تحویل مشتری می‌شود.

از مزایای جایگزینی خودرو می‌توان به اقساط حداکثر تا 5 سال، خرید قسطی خودرو، دریافت تسهیلات آسان تا سقف 70درصد، فروش آسان خودرو کارکرده، قیمت‌گذاری و فروش سریع و انتخاب خودرو از میان تمامی مدل‌های مدیران خودرو اشاره کرد.

گفتنی است که شرکت مدیران خودرو حدود 92 نماینده در سراسر کشور دارد که با مراجعه به سایت ایرانیان خودرو می‌توانید لیست آن را مشاهده کنید.

طبق اعلام شرکت مدیران خودرو،خودروی جدید در اسرع وقت یا نهایتا ‌طی ۳۰ روز کاری به خریداران تحویل خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.