گزارش ماهانه تولید ایران خودرو از توقف دو محصول این شرکت خبر می دهد.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت‌نیوز، بازه زمانی انتشار گزارش‌های ماهانه تولید و فروش شرکت‌های حاضر در بورس فرا رسیده است.

شرکت ایران خودرو در گزارش ماهانه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال جاری، خبرهای خوبی را برای سهام‌داران خود به همراه نداشته است.

این شرکت در گزارش دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ، با کاهش بیش از ۱۷ درصدی مجموع مبلغ فروش کلیه محصولات خود مواجه بوده و از رقم ۱٫۸ هزار میلیارد تومان در بازه یک ماهه منتهی به ۳۱ مرداد ۹۸ ، به رقم ۱٫۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.
توقف تولید تندر 90 و H30 کراس

پس از توقف تولید سوزوکی ویتارا در مرداد ماه، در گزارش شهریور ماه ایران خودرو نیز شاهد توقف تولید دو گروه خودرویی دیگر هستیم؛ در این ماه، میزان تولید خودروی ال ۹۰ در صفر شده و تنها ۷۸ دستگاه باقی مانده از دوره‌های قبل به ارزش ۳٫۴ میلیارد تومان به فروش رفته است. در مجموع شش ماهه نخست امسال هم ۶۶ میلیارد تومان از این محصول فروش رفته است.

همچنین در ادامه، این گزارش ماهانه نشان می‌دهد که تولید خودروی دانگ فنگ نیز همچون ال ۹۰ در آخرین ماه تابستان متوقف شده و صرفا ۲۷۵ دستگاه از آن به ارزش ۴۲.۴ میلیون تومان برای هر خودرو و مجموع ۱۱٫۶ میلیارد تومان به فروش رفته است. در مجموع شش ماهه ۱۴۰ میلیارد تومان از این خودرو فروخته است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.