«حسین کاظمی طرقی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: تولید روزانه سایپا اکنون به ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک‌هزار و ۴۰۰ دستگاه بوده، رشد چشمگیری نشان می‌دهد.

وی بیان‌داشت: با توجه به افزایش قابل توجه تولید در این گروه خودروسازی، موفق شدیم تا خودروهای ثبت‌نام شده در دور نخست سامانه یکپارچه خودرو را تحویل مشتریان دهیم.

۲۰ هزار نفر سایپا را در طرح ویرایش خودرو انتخاب کردند

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه‌داد: همچنین با توجه به فرصت زمانی داده شده به آن دسته از مشتریانی حاضر در طرح فروش یکپارچه که اولویت‌بندی تحویل شان در سال ۱۴۰۳ بوده است، حدود ۲۰ هزار نفر از این افراد خودروهای سایپا را برای جایگزینی انتخاب کردند که همه آنان خودروهایشان را در سال جاری تحویل خواهند گرفت.

وی تصریح‌کرد: با توجه به افزایش تولید یاد شده، برای حضور در دومین دوره طرح فروش یکپارچه خودرو نیز آمادگی کامل برای پاسخگویی به مشتریان داریم.

به گزارش ایرنا، متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه خودرو از چهارشنبه هفته جاری (۲۰ اردیبهشت) می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت اقدام کنند.

مطابق فرآیند اجرایی و جدول زمان‌بندی دومین دوره سامانه یکپارچه خودروهای داخلی، نخستین مرحله این طرح با وکالتی کردن حساب شخصی و مسدود کردن مبلغ موجودی مورد نیاز به نفع سازمان حمایت از تاریخ چهارشنبه (۲۰ اردیبهشت) آغاز خواهد شد و تا روز جمعه (۲۹ اردیبهشت) ادامه خواهد یافت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.