خودرو تارا اتوماتیک در حالی رسما وارد فاز تولید انبوه شد که ممکن است این خودرو جای دنا پلاس توربو اتومات را به عنوان خودرو پرچمدار ایران خودرو در بازار بگیرد. باتوجه به گیربکس دستی بودن نسخه پایه خودرو تارا عملا دنا پلاس توربو اتومات از نظر قیمتی خودرو پرچمدار ایران خودرو تا امروز باقی مانده است.

به گزارش خودروتک، در حال حاضر در میان محصولات داخلی ایران خودرو، دنا پلاس توربو اتومات با 390 میلیون تومان قیمت مصوب، بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

هر چند فرآیند تولید انبوه تارا اتومات به تازگی آغاز شده و این خودرو هنوز از سوی شورای رقابت قیمت گذاری نشده است، اما این احتمال وجود دارد تا باتوجه به گیربکس اتومات و آپشن هایی که برای تارا اتوماتیک درنظر گرفته شده است، این خودرو در سبد محصولات و همچنین بازار، به عنوان خودرو پرچمدار تولیدات ایران خودرو مطرح شود.

خودرو تارا در حقیقت نسخه داخلی سازی شده پژو 301 است و باتوجه به تغییر ذائقه مصرف کنندگان که به سمت خودروهای دنده اتومات در حال چرخش است، می توان احتمال داد که تارا اتومات باتوجه به بروزتر بودن و طراحی جذابش در کنار دنده اتوماتیک، در جایگاه بالاتری نسبت به دنا پلاس توربو اتومات قرار گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.