تویوتا اعلام کرده که قصد دارد به منظور اعتمادسازی برای مشتریانش، گارانتی و ضمانت باتری خودروهای برقی و هیبریدی مدل ۲۰۲۰ خود را تغییر و افزایش دهد.

به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد که شرکت تویوتاموتورز تصمیم گرفته است که به منظور افزایش اعتماد مشتریانش، گارانتی و ضمانت باتری‌های بکاررفته در هفت خودروی هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی مدل ۲۰۲۰ را از هشت سال یا ۱۰۰ هزار مایل به ۱۰ سال یا ۱۵۰ هزار مایل تغییر و افزایش دهد. این بدان معناست که تمامی خودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی تویوتا که از سال ۲۰۲۰ میلادی به بعد تولید می‌شوند، به کارت گارانتی و ضمانت ۱۰ ساله معادل پیمایش ۱۵۰ هزار مایل مسافت مجهز خواهند بود و دارندگان آنها می‌توانند از خدمات رایگان و مقرون بصرفه پس از فروش آن در تمامی بازارهای مربوطه بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش وب سایت دیجیتال ترندز، تویوتا در تشریح جزئیات علت این اقدام خاطرنشان کرده است: از آنجایی که تست و آزمایش‌های صورت گرفته نشان می‌دهد که قدرت و ظرفیت باتری‌های توسعه داده شده توسط این خودروساز بسیار بالاتر از حد پیش‌بینی‌هاست، تصمیم گرفتیم که گارانتی و ضمانت باتری خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست را نیز به نسبت افزایش دهیم تا به مشتریان و خریداران محصولات خود این اطمینان را بدهیم که به مدت طولانی قادر خواهند بود با خیال آسوده از خودروی خود استفاده کنند بدون آنکه مشکلی برای باتری آن پیش بیاید.

از آنجایی که باتری خودروهای برقی جزو مهم‌ترین قطعات آن به شمار می‌رود، یکی از نگرانی و دغدغه‌های اصلی مشتریان به هنگام خریداری خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی مشکل پیدا کردن و ضعیف شدن زودهنگام باتری آن است که حالا به نظر می‌رسد تویوتا با در نظر گرفتن استراتژی افزایش مدت زمان گارانتی، قصد دارد خیال خریداران و علاقمندان به خودروهای پاک خود را راحت کند.

بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده‌ها و گازهای گلخانه‌ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت‌های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه‌های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

بدین ترتیب شرکت‌های خودروسازی بزرگی تصمیم گرفته‌اند که تغییر رویکرد داده و به سمت و سوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سال‌های آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.