میزان فروش خودروهای برند آلمانی بی‌ام‌و در سه ماهه نخست سال جاری میلادی با ۲۰.۱ درصد کاهش روبرو شده است.

به گزارش ایسنا، آمار و گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت خودروسازی بی‌ام‌و در آلمان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ میلادی، ۴۱۱ هزار و ۸۰۹ دستگاه خودرو را در بازارهای جهانی به فروش رسانده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک کاهش ۲۰.۱ درصدی را تجربه کرده است.

میزان فروش برند مینی نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های این شرکت آلمانی در همین بازه زمانی، ۶۴ هزار و ۴۴۹ دستگاه بوده که در مقایسه با سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ با کاهشی ۲۳.۴ درصدی مواجه شده است.

البته این در حالی است که میزان فروش خودروهای برقی‌سازی شده شرکت بی‌ام‌و در فصل نخست سال جاری میلادی با ثبت رشد یک ۱۳.۹ درصدی، از ۳۰ هزار دستگاه نیز عبور کرده و بر روی عدد ۳۰ هزار و ۶۹۲ دستگاه خودروی الکتریکی ایستاده است.

بر اساس گزارش وب سایت automobilsport، با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و افت شدید تقاضا در بازارهای جهانی به نظر می‌رسد که میزان فروش این خودروساز بزرگ و محبوب در تمامی مناطق و کشورهای جهان با افت و کاهش قابل توجهی مواجه شده است.

نمودار زیر میزان فروش خودروهای شرکت بیام و به همراه زیرمجموعه آن برند مینی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ و همچنین مقایسه آن با مدت مشابه سال گذشته میلادی را نشان می دهد:

میزان فروش این شرکت آلمانی در وطن خود نیز در این بازه زمانی سه ماهه با یک کاهش ۹ درصدی، به ۶۷ هزار و ۸۸۲ دستگاه رسیده است.

میزان فروش این برند در اروپا نیز با کاهشی ۱۸.۳ درصدی روی عدد ۲۲۰ ۱۸۱۲ دستگاه ایستاده است.

چین که بدون شک از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می رود با ثبت یک رکورد بی سابقه و فروش ۱۱۶ هزار و ۴۵۲ دستگاه خودروی بی ام و، کاهش قابل توجه ۳۰.۹ درصدی را تجربه کرده است.

میزان فروش این برند آلمانی در سایر کشورهای آسیایی، آمریکایی و ایالات متحده نیز در این بازه زمانی به ترتیب با کاهش ۲۵ درصدی ۱۷.۶ درصدی و ۱۷.۴ درصدی روبرو شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.