فرهنگی

تولید با کیفیت، داخلی سازی، تقویت بنیه صنعت خودروسازی و اصلاح برخی شیوه‌ها و روش‌ها با طرح ساماندهی صنعت و بازار خودرو امکان‌پذیر خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصویب و اجرای طرح ساماندهی واردات خودرو به ایجاد توازن در عرضه و تقاضا در بازار منجر می‌شود، گفت: مجلس شورای اسلامی برای آنکه عرضه و تقاضا را در صنعت خودرو متعادل کند، طرح ساماندهی صنعت و بازار خودرو را مطرح کرد.

محمد حسین فرهنگی افزود: این طرح ساماندهی در مجلس دهم تصویب و به شورای نگهبان ارجاع داده شد اما در شورای نگهبان به دلیل وجود ابهاماتی به کمیسیون صنایع ارجاع شد تا اصلاحاتی در آن انجام و پس از اصلاح، نهایی شود.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح ساماندهی خودرو، شاهد رخدادهای خوب در صنعت خودرو خواهیم بود زیرا زمینه برای تسهیل شرایط تولید بهتر و با کیفیت تر فراهم می شود و کمیسیون صنایع و معادن به دنبال آن است تا با این طرح، بتواند با حفظ تعادل عرضه و تقاضا، بازار را تنظیم‌ کند.

فرهنگی با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس نیز تاثیر به سزایی در کنترل سوداگری دارد، اظهار کرد: با عرضه خودرو در بورس، راه خرید و فروش‌های کاذب و سودجویانه که فضا را ملتهب می‌کند، بسته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: به منظور رقابتی شدن و تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو، طرح عرضه خودرو در بورس کالا از جمله طرح‌هایی است که مجلس یازدهم پیگیر آن است تا نهایی شود.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی مجلس برای صنعت خودرو سازی، تولید با کیفیت، داخلی سازی، تقویت زیرساخت صنعت خودروسازی و اصلاح برخی شیوه‌ها و روش‌ها است تا تولید روان‌تر شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.