عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: براساس تصمیم کمیسیون تلفیق موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه سال آتی، حذف شد.
به گزارش صدای بورس,عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: تلاش مجلس این است که در لایحه بودجه دولت طوری عمل کند که در زمینه عرضه خودرو رانت شکل نگیرد.

محمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به بررسی مواد ارجاعی لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق در زمینه عرضه خودرو در بورس کالا گفت: در این زمینه کمیسیون تلفیق پیشتر پیشنهادی را مصوب کرده بود که پانزده درصد از منابع این موضوع به خودروسازان و مابقی به دولت باز می گشت.

وی افزود: در ادامه و در صحن مجلس پیشنهاد دیگری مصوب شد که عنوان می‌کرد که اگر خودرو در بورس کالا عرضه شود باید براساس شرایطی باشد و نباید بیش از ۱.۲ دهم باشد که این مسئله ابهام برانگیز بود و به کمیسیون ارجاع شد.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کرد: بنابراین طبق تصمیم کمیسیون تلفیق هم پیشنهاد اولیه در لایحه بودجه که مربوط به عرضه خودرو در بورس کالا و همچنین پیشنهاد ثانویه که در مربوط به تعیین شرایط برای این مسئله بود از لایحه حذف شد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تلاش مجلس این است که در لایحه بودجه دولت طوری عمل کند که در زمینه عرضه خودرو رانت شکل نگیرد.

به گزارش خانه ملت,وی تاکید کرد: بنابراین موضوع عرضه خودرو در بورس کالا از لایحه بودجه حذف شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.