گروه استان‌ها ــ سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از آمادگی شرکت‌های قطعه‌سازی برای جذب حدود ۵۰۰نیرو در اشتهارد خبر داد و گفت: در شرایط سخت تحریمی، تعدادی از شرکت‌های قطعه‌ساز فعال شدند و خطوط جدید راه‌اندازی کردند.

 

 

علی مهدی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به فعالیت‌های جدید شرکت‌های تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی اشتهارد اظهار داشت: علی‌رغم شرایط سخت تحریمی تعدادی از واحدهای بزرگ قطعه ساز در حال گسترش فعالیت خود هستند.

وی افزود: چند واحد تولیدکننده قطعه که به صورت نیمه فعال و خارج از ظرفیت در حال کار بودند مجدد با چرخه فعالیت برگشتند.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه رونق کار قطعه سازان خودرو در شرایط سخت تحریمی به وقوع پیوسته است ، بیان کرد: در حال حاضر با احیا و فعال‌سازی یک شرکت تولید کننده لنت و یک شرکت تولید کننده قطعه 500 نفر می‌توانند مشغول به کار شوند.

 

 

مهدی پور با بیان اینکه تعداد زیادی از شرکت‌های قطعه ساز در شهرک‌های صنعتی استان البرز مستقر هستند، گفت: علی شرایط سخت تحریم تلاش‌های زیادی برای تولید قطعات مورد نیاز و داخلی سازی آنها انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکید استاندار البرز حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد اشتغال است خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در استان البرز نیز حمایت‌های خوبی برای رشد سرمایه‌گذاری و راه اندازی واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی داشتند و امیدواریم این حمایت‌های همچنان تداوم داشته باشد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه این استان دارای بهترین واحدهای تولید قطعات خودرو است، ادامه داد: بخش زیادی از قطعه مورد نیاز صنعت خودرو سازی کشور از استان البرز تهیه می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.