ایران خودرو به همه مشتریان خود توصیه کرد، پیش از خرید محصول از بازار آزاد، نسبت به استعلام گارانتی خودرو اقدام و از دارا بودن شرایط گارانتی و عدم ابطال آن اطمینان حاصل کنند.

به نقل از ایکوپرس، با توجه به این‌که در روز‌های گذشته مالکان جدید خودرو‌های خریداری شده از بازار، با مراجعه به مدیریت ارتباط با مشتریان ایران خودرو از لغو گارانتی خودروی خود خبر می‌دهند، گروه صنعتی ایران خودرو به همه مشتریانی که قصد خرید محصولات این خودروساز را از بازار خودرو دارند، توصیه کرد به منظور جلوگیری از تبعات و بروز مشکلات احتمالی، حتما پیش از اقدام به خرید، نسبت به استعلام گارانتی خودروی مورد نظر از نمایندگی‌های این شرکت در سطح کشور اقدام کنند.

بخشی از خودرو‌های موجود در بازار، از طریق فرآیند قرعه کشی خریداری و سند آن‌ها فک رهن و آزاد شده است، اما برخی از مشتریان اولیه خودرو با نگهداری خودرو در پارکینگ و به دلیل عدم مراجعه به نمایندگی‌های مجاز در پنج ماهه نخست پس از تحویل خودرو با پیمایش هزار کیلومتر برای فعال سازی گارانتی و دریافت سرویس‌های اولیه، موجب ابطال گارانتی محصول شده‌اند. به همین جهت خریدار ثانویه در زمان خرید خودرو، با وجود برخورداری از سند آزاد و کارت گارانتی، نمی‌تواند از مزایای گارانتی شامل ضمانت دو ساله و پیمایش 40 هزار کیلومتر خودرو بهره‌مند شود.

گفتنی است، مطابق مصوبات کمیته خودرو، در صورت عدم انجام سرویس اولیه، در بازه زمانی و کیلومتر اعلامی، گارانتی خودرو ابطال شده و هزینه هرگونه خدمات مورد نیاز و دریافت شده بر عهده مالک خودرو است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.