پژو 301 به زودی روانه بازار خواهد شد اما هنوز قیمت پژو 301 در بازار ایران رسما اعلام نشده؛ بر اساس اظهارات مسئولان ایران خودرو قیمت پژو 301 بیشتر از دنا پلاس خواهد بود.

به گزارش خودروتک ، قیمت پژو 301 در بازار ایران این روزها به بحث داغی تبدیل شده است؛ محصولی که در شرایط عجیب و غریب صنعت خودرو کشور در این برهه از زمان، سرانجام قرار است روانه بازار ایران گردد. همین شرایط عجیب و غریب باعث شده تا گمانه زنی های بسیاری در مورد قیمت پژو 301 مطرح گردد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خبرها حاکی از آن است که خودروسازان داخلی خواهان افزایش قیمت محصولات خود هستند. هرچند فیاض، مشاور وزیر صنعت در این خصوص عنوان می‌کند به جای افزایش قیمت باید از واژه اصلاح قیمت استفاده کنیم و درخواست خودروسازان مبنی بر اصلاح قیمت نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. البته فیاض در خصوص زمان دقیق افزایش قیمت محصولات خودروسازان جزئیاتی را اعلام نکرد، اما تاکید می‌کند قیمت خدمات زیربنایی، آب، برق، گاز و دستمزد‌ها ابتدای هر ‌سال افزایش می‌یابد و با توجه به این افزایش قیمت‌ها، خودروسازان نیز همانند هر واحد تولیدی دیگری خواستار اصلاح قیمت‌ها و در نظر گرفتن سود منطقی برای محصولات خود هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.