کیا سلتوس 2021 یک خودروی کره‌ای جذاب است که به تازگی قیمت تریم‌های مختلف آن اعلام شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، چند هفته پیش شاهد افشای قیمت کیا سلتوس 2021 بودیم و حال قیمت آن به سوی رسمی اعلام شده است. در حال حاضر می‌توان تریم‌های مختلف آن را در وب‌سایت رسمی کیا شخصی سازی کرد و قیمت نسخه‌های مختلف آن را مشاهده کرد.

تریم پایه این خودرو، LX با حداقل قیمت 21,990 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این قیمت باعث می‌شود کیا سلتوس 2021 در میان خودروهای کیا سول با قیمت پایه 17,490 دلار و کیا اسپورتیج با قیمت پایه 23,990 دلار قرار بگیرد. مدل پایه این خودروی کره‌ای از یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید 146 اسب بخار قدرت و 178 نیوتن متر گشتاور است. این قدرت توسط گیربکس CVT به چهارچرخ سلتوس منتقل می‌شود.

از تجهیزات استاندارد کیا سلتوس مدل 2020 می‌توان به رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، نمایشگر 8 اینچی لمسی و سیستم ورود بدون کلید به خودرو اشاره کرد. تریم S که به صورت محور جلو به فروش می‌رسد، دارای قیمت پایه 21,990 دلار است. این خودروی کره‌ای به چراغ‌های LED در بخش جلویی و پشتی مجهز شده، دارای سیستم گرمکن آینه‌های جانبی بوده و همچنین فرمان آن از پوشش چرمی بهره می‌برد. سیستم ترمز اضطراری و سیستم کمکی نگهداری خودرو در میان خطوط به صورت استاندارد در تریم S حضور دارد. برای دسترسی به سیستم چهار چرخ محرک و همچنین سیستم گرمکن صندلی‌ها در تریم S، باید 1500 دلار هزینه اضافه به شرکت کیا پرداخت کنید.

تریم EX به صورت محور جلو دارای قیمت پایه 25,250 دلار است. در این تریم خریداران به سانروف، شارژر وایرلس گوشی‌های هوشمند، نورپردازی کابین با چراغ‌های LED، رینگ‌های 17 اینچی، تریم‌ Sofino صندلی‌ها، سیستم گرمکن صندلی‌های جلو و امکان تنظیم برقی صندلی راننده در 10 جهت دسترسی پیدا می‌کنند. از سیستم‌های دیگر حاضر در این تریم می‌توان به سیستم شناسایی نقاط کور و سیستم هشدار تصادف اشاره کرد. تریم بعدی کیا سلتوس 2021، تریم S Turbo است. این خودرو از موتور متفاوتی در مقایسه با تریم‌های قبلی بهره می‌برد. شرکت کیا در این تریم یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ را جایگزین موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری کرده است.

موتور مورد استفاده در تریم اس توربو قادر به تولید 175 اسب بخار قدرت بوده که توسط یک گیربکس 7 سرعته خودکار دوکلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. کیا برای این تریم رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، سیستم ورود بدون کلید و امکان تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت را در نظر گرفته است. این تریم تنها با سیستم چهار چرخ محرک وارد بازار می‌شود. بالاترین تریم این خودروی کره‌ای، SX Turbo است. این تریم کیا سلتوس 2021 با قیمت پایه 27,890 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و تجهیزات مناسبی برای آن درنظر گرفته شده است.

تریم SX Turbo به چراغ‌های جلوی LED و چراغ‌های مه شکن LED مجهز شده و از صفحه نمایش 10.25 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات و سیستم صوتی باکیفیت Bose بهره می‌برد. لازم به ذکر است؛ به تمام قیمت‌های موجود در این مطلب باید هزینه حمل به مقصد 1120 دلاری را نیز اضافه کنید. کیا سلتوس ارزش خرید مناسبی دارد؛ با این حال اگر به آن تجهیزات اضافه کنید، شاهد افزایش چشمگیر قیمت آن خواهید بود. در ادامه برخی از تجهیزات سفارشی به همراه قیمت آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

  • پکیج سانروف: 700 دلار
  • محافظ گل و لای: 115 دلار
  • کفپوش خودرو: 130 دلار
  • کیت نورپردازی کابین: 300

با توجه به تجهیزات بالا و همچنین سایر تجهیزات موجود در وب‌سایت کیا، قیمت نسخه کامل کیا سلتوس 2021 به 30,540 دلار افزایش پیدا می‌کند که 8550 دلار از نسخه پایه گران‌تر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.