رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو گفت: بازار خودرو همچون چند روز گذشته آرام بوده و قیمت ها ریزش داشته است.

به گزارش خودروتک، سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کاهش قیمت خودرو در بازار گفت: روز یکشنبه بازار خودرو همچون چند روز گذشته آرام بود و قیمت‌ها حالت ریزشی پیدا کرده است، اما در هر صورت بلاتکلیفی در این بازار وجود دارد و منتظر اعلام قیمت‌ها هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه اگر قیمت خودرو سریع‌تر اعلام شود، بازار از این بلاتکلیفی نجات می‌یابد، گفت: یک هفته از تصمیم برای تغییر قیمت خودرو گذشته، اما تا به این ساعت هیچ اعلامی نداشته ایم. اگر قیمت اعلام و فرمول سازمان حمایت که قیمت تمام شده به اضافه ۱۰ درصد است اعمال شود، شاهد ریزش بیشتر قیمت‌ها خواهیم بود.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر هیچ فروشنده و خریداری در بازار وجود ندارد و همه منتظر اعلام قیمت‌ها هستند تا بازار به یک ثباتی برسد.

موتمنی با اشاره به آخرین وضعیت قیمت خودرو گفت: در روز یکشنبه قیمت پراید ۱۳۱،به ۶۶ میلیون تومان، پراید ۱۱۱، ۶۷ میلیون تومان، سمند ۱۱۶ میلیون تومان، پژو ۲۰۶، ۱۱۵ میلیون تومان، پژو ۴۰۵، ۱۱۰ میلیون تومان، پژو پارس ۱۳۲ میلیون تومان، دنا پلاس ۱۷۳ میلیون تومان و دنا ۱۰۷ میلیون تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو درباره بازار خودرو‌های وارداتی، گفت: با توجه به اینکه مشتری در بازار داخلی نیست در نتیجه این رکود، بازار خارجی را نیز شامل می‌شود و  خودرو‌های خارجی هم کاهش قیمت داشته است.

او تشریح کرد: اگر بازار خودرو‌های داخلی کنترل شود خودرو‌های وارداتی هم کاهش قیمت خواهند داشت. با اینکه دلار افزایش قیمت داشته است، اما شاهد قیمت خودرو‌های وارداتی هستیم که دلیل آن هم کاهش خرید و فروش‌ها در بازار است.

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو بیان کرد: در بازار خودرو اگر نظارت وجود داشته باشد شاهد کاهش قیمت‌ها خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.