به گزارش ایرنا، ایران خودرو اعلام کرد: به جز محصول ۲۰۷ با موتور TU3 که در انتظار قیمت گذاری است و بخشی از تعهدات پارس، پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی محصولات اولویت تابستان ارسال شده است.

پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تمامی اولویت‌ها شامل محصولات دناپلاس، دناپلاس توربو دستی، پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک و خانواده سورن ارسال شده و تاکنون بیش از ۶۷ هزار مشتری برای تکمیل وجه اقدام کرده و خودروها بر اساس موعد زمان تحویل، در حال صدور فاکتور و تحویل است.

بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از ۱۳ هزار دستگاه خودرو شامل سورن بنزینی و پارس XU معمولی از تعهدات سامانه یکپارچه زودتر از موعد در حال تحویل به مشتریان است.

این گزارش می‌افزاید، با توجه به افزایش تیراژ تولید پارس معمولی، این مدل از پارس به مشتریان پارس ELX و سفارشی برای واگذاری زودتر از موعد پیشنهاد شده است و طبق بخشنامه منتشر شده، مشتریان در صورت تمایل به منظور دریافت زودتر از موعد خودرو می‌توانند نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در غیر این صورت، نوبت و اولویت اعلامی آنان که تا پایان تابستان امسال است، به قوت خود باقی خواهد بود.

ایران خودرو تاکید کرد: با اتمام اولویت زمانی تابستان، به تدریج فراخوان تعهدات با اولویت پاییز در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس پیامک فراخوان تکمیل وجه برای تعهدات پاییزی در حال ارسال است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.