در این گزارش به فِراری J ۵۰؛ گرانترین خودروی فِراری با تولید ۱۰ دستگاه با مشخصات و عکس پرداخته شده است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیما؛ ۴ سال پیش فِراری به مناسب ۵۰ سالگی خود در ژاپن از یک نسخه ویژه با نام J ۵۰ رونمایی کرد که هم اکنون آن ویرایش خاص تبدیل به یکی از گران قیمت‌ترین محصولات این کمپانی شده است.

فِراری J ۵۰ در واقع براساس مدل ۴۸۸ اسپایدر توسعه یافته، اما تغییراتی را همراه خود دارد که شامل سقف تارگا و اسب بخار بیشتر از پیشرانه توربودوقلو ۳.۹ لیتری ۸ سیلندر آن می‌شود.

اما مهمتر از تفاوت‌هایی که اشاره شد؛ ویژگی اصلی جی ۵۰ به محدودیت تولید آن فقط به ۱۰ دستگاه برای سرزمین آفتاب مربوط می‌شود که عامل اصلی برچسب قیمت خودرو ۳.۶ میلیون دلاری آن است.

هم اکنون یک دستگاه جی ۵۰ به رنگ مشکی متالیک برای فروش معرفی شده که اطلاعات کیلومتر آن عدد واقعی ۶۹۲ را نشان می‌دهد. خودرو در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و با توجه به میزان کارکرد همانطور که اشاره شد قیمت خودرو پایه ۳.۶ میلیون دلار برایش در نظر گرفته شده است.

همانطور که اشاره شد در بخش پیشرانه جی ۵۰ از تپنده ۸ سیلندر توربودوقلو استفاده شده که ۶۹۰ اسب بخار خروجی دارد. این عدد در مقایسه با نسخه استاندارد ۴۸۸ اسپایدر ۲۰ اسب بخار بیشتر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.