پیشرانه-همزمان با آغاز فصل پاییز گروه صنعتی ایران خودرو همچون روند این روزهای خود از آغار دوباره فروش اقساطی ۳ خودرو خبر داد.

پیشرانه-همزمان با آغاز فصل پاییز گروه صنعتی ایران خودرو همچون روند این روزهای خود از آغار دوباره فروش اقساطی ۳ خودرو خبر داد.

به گزارش وب‌سایت خبری «پیشرانه» گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است چهارشنبه سوم مهرماه فروش اقساطی ۳ خودرو دنا پلاس، سمند ال ایکس EF7 و پژو پارس سااعت ۱۱ صبح آغاز می شود

ایران خودرو اعلام کرده است در طرح فروش پاییزه ایران خودرو؛ پژو پارس TU5 با پیش پرداخت ۷۷ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان فروخته خواهد شد. در ضمن این خودرو از ۱۰ میلیون ۹۴۰ هزار تومان تسهیلات بهره می برد.

از سوی دیگر خودرو دنا پلاس با پیش‌پرداخت ۱۰۰ میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و خودرو و سمند ال ایکس EF7 بنزینی با پیش‌پرداخت ۶۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

بر این اساس مبلغ چک تسهیلات اعلام‌شده برای خودرو دناپلاس ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای خودرو و سمند ال ایکس EF7 بنزینی ۸ میلیون و ۹۵۷ هزار تومان خواهد بود.

گفتنی است قیمت مصوب خودرو دنا پلاس در این طرح فروش ۱۱۰ میلیون ۹۳۴ هزار و ۴۰۰ تومان و خودرو، سمند ال ایکس EF7 بنزینی ۶۹ میلیون و ۹۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان و پژو پارس ۸۵ میلیون و ۴۶۳ هزا رو ۴۰۰ تومان تعیین‌شده است.

در ضمن ایران خودرو اعلام کرده است این ۳ خودرو تنها سفید رنگ خواهد بود و فروش نیز به‌صورت محدود تا زمان تکمیل شدن ظرفیت در طرح فروش پاییزه ایران خودرو ادامه خواهد داشت.

ایران خودرو همچنین اعلام کرده است رقم پیش‌پرداخت معادل ۹۰ درصد قیمت خودرو خواهد بود و ۱۰ درصد باقی‌مانده طی یک فقره چک به تاریخ پنج مهرماه سال آینده از خریدار دریافت خواهد شد.

همچنین بر اساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو ظرفیت ثبت‌نام برای هر کد ملی از این بخشنامه تنها یک دستگاه خودرو است و در صورت ثبت‌نام از سوی مشتریان قرارداد به‌صورت یک طرفه از سوی این شرکت لغو خواهد شد.

از سوی دیگر تنها مشتریانی می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند که طی ۱۸ ماه گذشته خودرویی از گروه صنعتی ایران خودرو نخریده باشند.

جدول اعلام شده فروش پاییزه ایران خودرو به شرح زیر است:

فروش پاییزه ایران خودرو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.