مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان اینکه در حال حاضر ۵۰۰۰ دستگاه تاکسی آماده واگذاری به اتحادیه تاکسی‌رانی و شهرداری است، برای توسعه و نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشاد مقیمی در نشست با مسئولان ناوگان حمل‌ونقل عمومی ضمن اشاره به اینکه ایران‌خودرو با وجود همه مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه تولید به واسطه تحریم‌ها و کرونا، سعی در برداشت گامهای مهم و تاثیرگذار در توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی برداشت، اظهار کرد: در صورتیکه منابع مالی برای ادامه تولید خودروی اقتصادی ناوگان تاکسیرانی تامین شود، این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو ادامه داد: تولید خودروهای ناوگان تاکسیرانی زنجیره تامین خاصی دارند. تامین تجهیزات خودروهای دوگانه سوز براساس سفارش‌گذاری بهره بردار و مشتریان صورت میگیرد و این آمادگی در زنجیره تامین و خطوط تولید ایران خودرو وجود دارد تا با افزایش ظرفیتها، نیاز موجود به ویژه در حوزه تاکسی‌رانی را رفع کند تا امکان ارائه خدمت بهتر و با کیفیت‌تر به مردم فراهم شود.

در ادامه این نشست اصغر نورالله‌زاده-مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید- نیز ضمن تقدیر از اقدامات ایران‌خودرو در شرایط کنونی جنگ اقتصادی و تحریم‌ها، گفت: مرکز تحقیقات ایران‌خودرو به عنوان مرکزی راهبردی و تاثیرگذار در صنعت خودرو گامهای مهم و اساسی در راستای خودکفایی و طراحی خودروهای جدید و مدرن برداشته است.

ایران‌خودرو برای نوسازی تاکسی‌ها اعلام آمادگی کرد

وی ضمن اشاره به طراحی و تولید محصول تارا، این اقدام را استفاده از ظرفیتها و دانش بومی دانسته و گفت: صنعت خودروی کشور با تولید تارا به خودباوری برای تولید محصولی در سطح استانداردهای جهانی رسیده است. توسعه قطعه‌سازی کشور در سایه تولید محصول تارا در شرایط دشوار فعلی است که باید از مزیت کیفیت بالای این محصول برای حضور در بازارهای جهانی استفاده کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ضمن اشاره به قرارداد نوسازی ۱۳۰هزار دستگاه تاکسی با سازمان بهینهسازی مصرف سوخت، تاکید کرد: در راستای اشتغالزایی، نوسازی و بهینهسازی ناوگان تاکسی رانی، این قرارداد منعقد شده که با همکاری ایرانخودرو شاهد توسعه ناوگان خواهیم بود.

پنجشنبه هفته گذشته، فرشاد مقیمی (مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو) با مسعود نصرتی (جانشین رئیس سازمان شهرداری‌ها)، مرضیه حصاری (مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها) و اصغر نوالله‌زاده (مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید) جلسه ای داشتند که ضمن آن، راه‌های تعامل و همکاری برای توسعه حمل‌ونقل عمومی و تاکسی‌رانی مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان ناوگان عمومی حمل‌ونقل حاضر در این نشست، پیشنهادهایی در رابطه با گسترش همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت‌های ایران‌خودرو برای توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مطرح کردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.