یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و سوریه امروز در تهران به امضای وزیران کار و امور اجتماعی ایران و سوریه رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، امروز یادداشت تفاهم همکاری بین وزیران کار و امور اجتماعی ایران و سوریه در محل سالن تلاش وزارت کار در تهران به امضا رسید.

براساس این یادداشت تفاهم که به امضای محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و خانم ریمه قادری وزیر امور اجتماعی و کار جمهوری عربی سوریه رسید، یک همکاری پنج ساله در زمینه آموزش مربیان فنی و حرفه‌ای، اعزام نیروی کار و همکاری‌های امور کار و اجتماعی بین دو کشور صورت می‌گیرد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه وضعیت کنونی سوریه از حالت جنگی خارج شده و مرحله سازندگی در این کشور شروع شده است، از آمادگی نیروهای ایرانی برای سازندگی در سوریه خبر داد.

وی همچنین از آمادگی مربیان فنی و حرفه‌ای برای انتقال مهارت و تجارب به کارآموزان سوریه‌ای خبر داد.

همچنین ریمه قادری در این دیدار ضمن تقدیر از دولت و ملت ایران که در جریان مقاومت در کنار ملت سوریه بوده‌اند، گفت: انتظار داریم اکنون در مرحله سازندگی و آبادانی سوریه نیز به ملت ما کمک کنید.

بر این اساس، این یاداشت تفاهم امشب به امضای محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران و ریمه قادری وزیر امور اجتماعی و کار سوریه رسید.

مقدمه این همکاری چندی قبل در جریان اجلاس 107 نشست وزرای کار در محل سازمان بین‌المللی کار در ژنو سوئیس در جریان مذاکرات این دو وزیر فراهم شده بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.