اتحادیه تولیدکنندگان اتومبیل آلمان (VDA) در پی موانع تولید ناشی از کمبود جهانی تراشه، پیش بینی قبلی خود مبنی بر رشد ۸ درصدی فروش خودرو در سال ۲۰۲۱ در بزرگترین اقتصاد اروپا را به ۳ درصد کاهش داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، اتحادیه تولیدکنندگان اتومبیل آلمان (VDA) روز چهارشنبه در پی موانع تولید ناشی از کمبود جهانی تراشه، پیش بینی قبلی خود مبنی بر رشد 8 درصدی فروش خودرو در سال 2021 در بزرگترین اقتصاد اروپا را به 3 درصد کاهش داد.

اتحادیه تولیدکنندگان اتومبیل آلمان اکنون پیش بینی می کند فروش خودرو در این کشور در سال جاری میلادی 3.15 میلیون دستگاه باشد. این اتحادیه روز سه شنبه پیش بینی تولید خود را کاهش داده بود.

VDA با ارائه این ارقام در کنفرانس خبری تابستانی خود، نسبت به ممنوعیت احتمالی موتورهای احتراقی توسط اتحادیه اروپا از سال 2035 هشدار داد و خواستار سرمایه گذاری بیشتر در ایستگاه های شارژ اتومبیل های الکتریکی در این منطقه شد.

این انجمن همچنین گفت: ممنوعیت موتورهای احتراق داخلی به ضرر شغل، نوآوری و آزادی مصرف کنندگان است.

خودروسازان آلمانی به سرعت در حال تغییر به سمت وسایل نقلیه الکتریکی هستند اما گسترش زیرساخت های شارژ مانعی برای استفاده گسترده از وسایل نقلیه مجهز به باتری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.