با اعلام یک عضو کمیسیون صنایع و معاونه طرح عرضه خودرو رایگان برای خانواده‌های نیازمند از پایان هفته گذشته خبرساز شد، اما نایب رئیس دوم این کمیسیون اعلام کرد که چنین طرحی وجود ندارد، نظر مردم در این باره چیست؟

 

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان هفته گذشته، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تدوین طرحی برای خودرودارکردن خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت که در این طرح تامین خودرو برای هر خانوار پنج دهک پایین پیش‌بینی شده است.

به گفته علی موسوی، در این طرح برای هر خانوار پنج دهک پایین که جزو خانواده‌های نیازمند و آسیب‌پذیر هستند یک خودرو در نظر گرفته شود.

اما نایت رئیس دوم کمیسیون صنایع و معاون مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز طرح عرضه رایگان خودرو را رد کرد و گفت: من مصاحبه آقای موسوی را خواندم اما چنین طرحی در کمیسیون مطرح نشده است. در سه هفته گذشته نمایندگان مجلس در حوزه بوده‌اند.

نکته اصلی این است که وی این طرح را بدون هزینه برای دولت عنوان کرد، اما نظر مردم درباره این طرح چیست؟ برخی‌ها از این طرح استقبال کرد‌اند و برخی دیگر امیدی به اجرای آن ندارند و این خبر را نوعی هشدار برای افزایش قیمت خودرو می‌دانند.

این طرح حتما اجرا شود

«اگر این کارو انجام بدن یه گام به سلامت خانوادها کمک کردین بله واقعا نیازمند این تحر حسنه هستیم»

«اگه اینطوری بشه که خیلی خوب میشه به ما هم بدین»

«اگه بشه واقعا خوبه چون اقشار کم درامد اصلا نمتونن ماشین بخرن واین خیلی بده این اتفاق هرچه زودتر بیفوته بهتر تو واقعا اقشار کم درامد به ماشین نیازمندد»

«خداکنه اینطوری باشه و به ماهم بعد از ۳۰ سال زندگی یه ماشین بدین»

«برای کسانی ک نمی‌توانن ماشین بخران، مثل خودم. ممنون حتما این کارو انجام بدین«

خودرو گران‌تر می‌شود

«اینا یه طرح خودروی ارزان دادن پراید شد ۱۰۰ میلیون حالا طرح خودروی رایگان دادن باید انتظار پراید ۲۰۰ میلیونیو داشت تا کاملا واسمون یه رویا به»

«خب با این طرحه هم ایشالله یه سالی مردمو بپیچونن هواسشون پرت شه پرایدو برسونن به ۲۰۰ ملیون خداب خیر کنه. اقا ماشین مفتی نمیخوایم شما ارزون کنین مردم خودشون میخرن دستتون درد نکنه»

«حتما میخوان قیمت خودرو خیلی بالاتر ببرن بعد بگن سودش برای نیازمندان»

«اگر طبق روال خودرو به بازار عرضی نشود حتما ۵۰ در صدی در بازار آزاد خودرو گرانتر میشود و کسی پول خودرو ندارد مجبور از واسطه پول تهیه کند تیبا چند ماه دیگه ۱۳۰ تا ۱۵۰ببینید»

اول طرح‌های قبلی را اجرا کنید

«ما که سه ساله پول ماشین کامل پرداخت کردیم بمون ندادن چطور میخوان خودرو رایگان بدن»

«اگه واقعا راست میگید اینترنت رایگان بدید به دانش آموزانه نیاز مند که درس بخونن پول ندارن اینترنت بگیرن ماشینم پیشکش»

«نمیخواد ماشین بدین وقتی پول نیست بنزین بزنی به چه دردی میخوره؟فقط ارزونی بیارین به ولله حله»

«به جای اینکارو گوشی بدید به ما دانش آموز ها والا پول نداریم که گوشی بخریم حدقل به جای ماشین به ما گوشی بدید تا درس بخونیم یک کاره ای بشیم تو این مملکت»

«بااین همه خودرو رایگان اول فکر سوختش بکنید نمونندبدون گاز وبنزین»

«اول همان سهام عدالت جاماندگان را بدهید خودرو پیشکش باشه فعلا.»

«برای همسان سازی باز نشسته تامین اجتماعی همه جا جار زدن هقوقها را کردیم سه میلییون بعد اومدن نفری ۲۰۰ کردن رو هقوقها هالا میان ماشین رایگان بدن دروغی بیش نیست»

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.