گروه صنعتی ایران خودرو با هدف تعدیل قیمت خودرو در بازار آزاد و رسیدن به حداقل قیمت بازار آزاد خودرو در بازه هفته نخست بهمن ماه، برنامه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه را در دستور کار قرار داده است.
ايران خودرو 30هزار دستگاه خورو به مشتريان تحويل داد
به گزارش خودروکار، از زمان ابلاغ مصوبه فروش ۲۰ درصدی تولید روزانه خودروسازان از سوی وزارت صمت در هفته پایانی بهمن ماه، تعداد ۱۲۰۰ دستگاه به صورت فوری تا پایان این ماه به فروش رسیده است. در بهمن ماه امسال درمجموع سند نزديك به 30 هزار دستگاه خودرو صادر و خودروها تحویل مشتريان شده است.

برمبنای این گزارش، با توجه به افزایش حباب گونه قیمت خودرو در بازار طی هفته های اخیر توسط دلالان و سودجویان، گروه صنعتی ایران خودرو برای مقابله با این شرایط و تامین نیاز مشتریان واقعی محصولات و مطابق با مصوبه وزارت صمت، ۲۰ درصد از تولید روزانه خود را به فروش فوری با مبنای قیمتی هفته اول بهمن ماه در بازار آزاد اختصاص داده است.

این گزارش می افزاید، نقدینگی حاصل از فروش فوری محصولات، سبب بهینه سازی تخصیص منابع و پرداخت به قطعه سازان برای رونق تولید در خطوط تولید در زنجیره تامین ایران خودرو افزایش تیراژ روزانه تولید در خطوط این خودروساز خواهد شد.

به منظور تحقق اهداف تعیین شده و جلب رضایت مشتریان واقعی، در برنامه روزانه فروش فوری محصولات ایران خودرو، محدودیت هایی از جمله هر کد ملی یک دستگاه خودرو، حداقل سن ۱۸ سال و ممنوعیت ثبت نام برای افرادی که در ۶ ماه گذشته در طرح های فروش ایران خودرو شرکت کرده اند درنظر گرفته شده است.

همچنین افراد حقوقی در طرح فروش فوری ایران خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت.انتظار می رود با اقدامات و برنامه ریزی های پیش بینی شده و تداوم فروش فوری، قیمت بازار در روزهای آینده کاهش قابل توجهی یافته و دست دلالان از این بازار کوتاه شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.