تمام نشتی‌های روغن موتور در خودرو جدی هستند، زیرا حتی ایراد های جزئی منجر به مشکلات بزرگی می‌شوند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ برای روانکاری موتور خودرو، روغن باید از طریق موتور پمپ شود. این فرآیند که توسط پمپ روغن انجام می‌شود، به یک واشر یا “O-ring” نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که روغن از محل نصب خارج نمی‌شود. در حالی که خرابی O-ring پمپ روغن نادر است، اما این اتفاق می‌افتد.

O-ring پمپ روغن با گذشت زمان و در اثر سایش و پارگی معمولی شکننده می‌شود. عدم نگهداری صحیح خودرو با تعویض منظم روغن می‌تواند مشکل را تشدید کند و سرعت روند پیری را افزایش دهد. با گذشت زمان، O-ring پمپ روغن می‌تواند ترک بخورد و شروع به نشت کند.

تشخیص این نوع نشتی که به راحتی با نشت آب بند اصلی جلو یا سایر نشتی اشتباه گرفته می‌شود، می‌تواند دشوار باشد. تنها روش بررسی منبع نشتی، برداشتن پوشش زمان بندی است. تعویض حلقه O-ring پمپ روغن مستلزم برداشتن ظرف روغن از خودرو است. توصیه می‌کنیم پمپ و اورینگ را به طور همزمان تعویض کنید.

در حالی که نشتی روغن را می‌توان در طول تعمیر و نگهداری منظم کنترل و شناسایی کرد، تأیید نشتی واشر O-ring پمپ روغن بدون پارگی قابل توجه چالش برانگیز خواهد بود. بهترین روش پیشگیری برای هر نوع خرابی واشر یا اورینگ تعمیر و نگهداری منظم است.

تمام نشتی‌های روغن موتور جدی هستند، زیرا حتی نشتی‌های جزئی منجر به مشکلات بزرگی می‌شوند. سطح پایین روغن به موتور شما آسیب زیادی وارد می‌کند. موتور خود را توسط یکی از مکانیک‌های متخصص نگهداری کنید.

این سرویس چقدر اهمیت دارد؟: تعویض O-ring پمپ روغن خراب شده بسیار مهم است. در صورت رفع نشدن، مشکل فقط تشدید خواهد شد. توصیه می‌شود پمپ روغن را به طور همزمان تعویض کنید، زیرا پمپ قدیمی باید به هر حال برای تعویض O-ring برداشته شود.

مطمئن شوید که با یکی از مکانیک‌های متخصص ما کار می‌کنید که می‌تواند تشخیص دقیق را به شما ارائه دهد، زیرا مشخص کردن نشت‌های روغن از این نوع بسیار دشوار است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.