ایران خودرو در اطلاعیه‌ای جدید از سرویس احراز مشخصات فردی در زمان تعریف کاربری در سایت فروش اینترنتی و تغییر در شرایط پیش‌فروش خبر داد.

به گزارش خودروتک به نقل از تجارت‌نیوز، ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های محترم می‌رساند شرکت ایران خودرو در راستای بهبود فرآیند تعریف کد کاربری در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیری از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر، از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱/۲۷، سامانه امتا(مربوط به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)،احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت بر خط ( OnLine) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد.

۱ -پس از ورود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو “ورود کاربر” و کلیک روی گزینه ثبت نام یا تنظیم رمز، اطلاعات مربوط به ثبت شماره موبایل مشتری در سامانه امتا مطابق با شکل ذیل رویت و پس از ثبت شماره موبایل و انتخاب گزینه “ادامه” مشتری به صفحه ثبت نام هدایت می‌گردد.

نکته مهم: شماره موبایل متقاضی می‌بایست متعلق به مشتری محترم بوده و این شماره می‌بایست فعال باشد در صورت وجود مغایرت موبایل مشتری، احراز اطلاعات شخصی امکان پذیر نخواهد بود.

۲- مطابق با شکل ذیل،پس از وارد نمودن کد امنیتی و کلیک روی دکمه “ادامه” مشتری به صفحات بعدی هدایت خواهد شد.

۳ – در این صفحه پیامکی برای مشتری با عنوان کد احراز امتا برای شماره موبایل ثبت شده ارسال و مشتری پس از تکمیل دو فیلد کد ملی، تاریخ تولد، مطابق با شکل ذیل، پس از ثبت و تایید به صفحه بعدی هدایت می‌شود.

۴ – پس از ثبت و تایید،فرم ذیل نمایش داده و پس از کلیک روی گزینه “اعطای مجوز ورود یکپارچه”،اطلاعاتشخصی مشتری بصورت اتوماتیک به سایت فروش اینترنتی،صفحه تکمیل اطلاعات شخصی منتقل می‌گردد.

۵ – مطابق با شکل ذیل، مشتری وارد صفحه اطلاعات شخصی شده و اطلاعات مورد نظر را در این صفحه تکمیل می نماید.

۶ – پس از تکمیل نمودن اطلاعات شخصی و ارسال کد اعتبارسنجی و تایید کد،صفحه ای برای مشتری به شکل ذیل نمایش و پس از ثبت کد امنیتی و تایید ثبت نهایی درخواست،ثبت اطلاعات به صورت کامل صورت می پذیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.