خودروی شما یکی از مواردی است که شاید وقت زیادی را در طول هفته در آن سپری می‌کنید. از مسیر منزل تا محل کار گرفته تا مسافرت‌ها و قرارهای شخصی‌تان.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پین ورک، در نتیجه بسیار مهم است که به تمیزی ماشین خود اهمیت زیادی بدهید. این تمیزی می‌تواند شامل سطح بیرونی و داخلی ماشین باشد. استفاده از کارواش برای شستن و تمیز کردن خودرو از جمله راه‌های به صرفه و سریع است که می‌تواند به شما کمک کند.

۱ . خودتان برای شستن ماشین دست به کار شوید!

نگاهی به خودروی خود بیندازید! پس از مدتی احتمالاً بیرون خودرو پر شده است از: گرد و خاک، گل، قیر و چیزهای دیگر که مقصرش پرندگان عزیز جان هستند. با حفظ احترام و اهمیت به محیط زیست و حیوان دوستی! اصلاً درست نیست که وقتی ظاهر خودروی شما به این شکل است سر یک قرار شخصی بروید! ممکن است طرف مقابلتان از دیدار مجدد با شما پشیمان شود.

اگر بخواهید خودرویتان را تمیز کنید اصلاً کار سختی نیست! در چند مرحله، با استفاده از روش‌های ساده و مواد در دسترس می‌توانید به‌راحتی اقدام به شستشوی خودروی خود کنید و از تمیزی آن لذت ببرید!

۲ . تمیزی داخل خودرو را جدی بگیرید.

به تمیزی داخل خودروی خود اهمیت دهید. اگر داخل خودروی شما آلوده و پر از زباله باشد قطعاً برای شما و سایر سرنشینان غیرقابل تحمل و آزاردهنده خواهد بود. از تمیزی داخل خودرو غافل نشوید! ممکن است داخل ماشینتان پر از زباله و وسایل اضافه باشد. بهتر است این وسایل را از ماشین خارج کنید. می‌توانید برای تمیز کردن صندلی‌ها و کف خودرو از جاروبرقی استفاده کنید. از دستمال و حوله نیز برای پاک کردن بخش‌های مختلف استفاده کنید.

می‌توانید برای آشنایی با روش‌های مناسب تمیز کردن بخش‌های مختلف خودرو به مطالب منتشر شده در سایت‌های مختلف مراجعه کنید. برای مثال برای تمیز کردن داشبورد ماشین و نکات مربوط به آن به وبلاگ پین‌ورک مراجعه کرده و مطالب آن را بخوانید.

۳. سطح خارجی خودرو را تمیز کنید.

بخش‌های مختلفی از خودرو نظیر چراغ‌ها، شیشه، برف پاک کن، آینه و سایر بخش‌ها ممکن است به دلایل مختلفی آلوده و کثیف شوند. از تمیز کردن این بخش‌ها غافل نشوید. چون تمیزی این بخش‌ها نقش مهمی در ظاهر آن دارد. به تمیز و براق بودن سطح خارجی خودرو نیز اهمیت دهید. براق بودن سطح ماشین ظاهری جذاب و زیبا را برای خودروی شما به ارمغان می‌آورد.

برای شستن و تمیز کردن بدنه ماشین می‌توانید از یک سطل آب، ماده شوینده مناسب و دستمال مخصوص استفاده کنید. سعی کنید بدون آسیب به بدنه و خط انداختن سطح خودرو اقدام به تمیز کردن آن کنید. برای تمیز کردن چراغ‌ها و شیشه می‌توانید از شیشه شورهای مخصوص استفاده کرده و شیشه‌ها را حسابی برق بیندازید.

۴. صرفه‌جویی در مصرف آب در شستشوی ماشین

این روزها مبحث صرفه‌جویی در مصرف آب، بسیار داغ است. کمبود آب با توجه به افزایش جمعیت و مصرف بالای به یکی از بحران‌های قرن اخیر تبدیل شده است. یکی از روش‌های شستن ماشین بدون آب استفاده از واکس اتومبیل است. کارواش سبز یکی از مواردی است که شما می‌توانید برای تمیز کردن و شستن خودروی خود از آن استفاده کنید. این روش مزایای مختلفی دارد. در این روش هیچ گونه خطی روی بدنه خودروی شما ایجاد نخواهد شد. با این روش می‌توانید گرد و غبار و لکه‌های مختلف را به راحتی از سطح خودرو پاک کنید. با استفاده از این روش شما کمک بزرگی به طبیعت کرده‌اید! به این صورت که هم در مصرف آب صرفه‌جویی کرده‌اید و هم مواد شوینده را که خاصیت شیمیایی داشته و برای محیط زیست زیان بار است، در محیط رها نکرده‌اید.

با استفاده از روش کارواش سبز شما زمان بسیار زیادی را ذخیره می‌کنید. چون استفاده از کارواش‌های سنتی زمان بسیاری زیادی از شما می‌گیرند.

ممکن است شما به دلیل مشغله کاری فرصت تمیز کردن و شستن خودرو را نداشته باشید. در این صورت به هیچ عنوان نگران نباشید. می‌توانید این کار را به شرکت معتبر پین‌ورک بسپارید. شما می‌توانید با استفاده از خدمات تخصصی کارواش سیار نانو مشکل خود را حل کنید. نیروهای متخصص و ماهر پین‌ورک در هر زمان و هر مکانی که باشید آماده خدمت‌رسانی به شما در زمینه تمیز کردن و شستن ماشین شما هستند. شستن خودروی خود را به ما بسپارید و بدون هیچ نگرانی با خودرویی براق و تمیز از رانندگی لذت ببرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.