برندهای خودروسازی متعددی در بازار ایالات متحده آمریکا فعال بوده و همواره در تلاشند تا با تولید و عرضه محصولاتی بهتر، سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند.
به گزارش خودرونویس، با توجه به آنکه در هر ماه و فصل آمار پرفروش‌ترین خودروهای فروخته شده در کشورهای مختلف به خصوص بازارهای پراهمیت جهان همچون چین، ایالات متحده و کشورهای بزرگ اروپایی از سوی مؤسسات آماری و تحقیقاتی منتشر می‌شود، حالا به تازگی آمار و گزارش‌های جدیدی از فروش برندهای خودروسازی مختلف که هر یک در بازار ایالات متحده آمریکا سهم دارند، منتشر شده است.

سهم فروش برندهای خودروسازی در آمریکا

بر اساس آمار و ارقام مندرج در نمودار زیر، خودروهای برند آکورا (Acura) در ماه گذشته میلادی ۱۴ هزار و ۴۸۲ دستگاه در بازار ایالات متحده آمریکا به فروش رفته در حالی که این رقم برای مدت مشابه سال گذشته ۱۴ هزار و ۵۳ دستگاه بوده است.

میزان فروش آئودی نیز در این ماه ۲۰ هزار و ۶۱۸ دستگاه بوده در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ هزار و ۸۲ دستگاه از خودروهای این برند به فروش رفته است.

سهم فروش برندهای خودروسازی در آمریکا

طبق وب سایت goodcar.net ، میزان فروش خودروسازان دیگر همچون بی‌ام‌و، جنسیس، هوندا، هیوندای، اینفینیتی، جگووار، کیا، لندروور، لکسوس، مزدا، مرسدس بنز، مینی ، میتسوبیشی، نیسان ، پورشه، سوبارو، تویوتا، فولکس واگن و ولوو در ماه گذشته میلادی نیز به ترتیب ۳۱ هزار و ۲۱۳ دستگاه، دو هزار و ۱۶۷ دستگاه، ۱۱۹ هزار و ۴۷۰ دستگاه، ۶۰ هزار و ۶۰۱ دستگاه، ۹ هزار و ۳۸۵ دستگاه، دو هزار و ۹۵۸ دستگاه، ۵۰ هزار و ۵۰۴ دستگاه، ۹ هزار و ۵۱۴ دستگاه، ۳۰ هزار و ۹۳ دستگاه، ۲۴ هزار و ۳۷۴ دستگاه، ۳۵ هزار و ۹۵۴ دستگاه ، سه هزار و ۶۷ دستگاه، هشت هزار و ۱۸۸ دستگاه، ۸۳ هزار و ۵۶۲ دستگاه، ۶ هزار و ۳۲۶ دستگاه، ۵۶ هزار و ۸۹۳ دستگاه، ۱۷۷ هزار و ۷۶۴ دستگاه، ۲۹ هزار و ۲۱۸ دستگاه، ۹ هزار و ۶۳۵ دستگاه بوده است.

در این میان، برندهایی همچون اینفینیتی با ۳۳.۳۷ درصد ، جگووار با ۷.۴۸ درصد، مینی با ۱۳.۰۷ درصد و نیسان با ۱۳.۳۴ درصد رشد منفی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه شده‌اند.

منبع: ایسنا
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.