ادامه طرح فروش فوری محصولات دو خودروساز بزرگ کشور
فروش فوری پژو 206 صندوق‌دار و 207i با تحویل 30 روزه

شرکت ایران‌خودرو در ادامه طرح تنظيم قيمت‌ها در بازار آزاد، فروش فوری دو محصول پژو 206 صندوق‌دار V8 و پژو 207i با جعبه‌دنده دستی را برای روز یکشنبه 5 خرداد ماه 98 در نظر گرفته است.

این شرایط فروش از ساعت 10 صبح آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. لازم به ذكر است عرضه محصولات نام‌برده بر اساس قیمت حاشیه بازار انجام خواهد شد.

از زمان شروع طرح‌های فروش فوری توسط دو خودروساز بزرگ کشور از سال گذشته تا کنون حواشی و حرف و حدث‌های فراوانی پیرامون ظرفیت‌های ثبت نام روزانه و همچنین دیرکرد در تحویل خودروهای ثبت‌نامی در این طرح‌ها دامن گیر این دو شرکت بوده است. اما ایران‌خودرو و سایپا مصمم به ادامه این طرح با هدف تنظیم بازار و کنترل قیمت‌های سر به فلک کشیده این روزها هستند. اما بسیاری از کارشناسان نیز معتقدند که این طرح‌ها تاثیر چشم‌گیری را در کنترل قیمت‌ها در بازار آزاد نداشته است. همچنین برخی نیز از ظرفیت‌های بسیار پایین روزانه و عملا عدم امکان ثبت‌نام مشتریان در این طرح‌ها انتقاد کرده و این شیوه فروش را موثر نمی‌دانند. با این حال باید منتظر ماند و دید که این طرح‌های فروش فوری تا چه زمانی ادامه خواهند داشت و آیا خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح‌ها چه زمانی به دست مشتریان خواهد رسید.

شرایط فروش فوری ویژه روز یکشنبه 5 خرداد ماه به شرح زیر اعلام شده است:

پژو 206 صندوق‌دار V8 با کد کلاس 27430
رنگ‌های موجود: سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، گیلاسی، آبی کاسپین
قیمت: 80.758.400 تومان

موعد تحویل: 30 روز

پژو 207i دستی با کد کلاس 60005
رنگ‌های موجود: نقره‌ای، آبی کاسپین، سفید، مشکی، خاکستری، قرمز دو پوششه
قیمت: 96.738.400 تومان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.