رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو از فسخ معاملات خودرو خبر داد و گفت: در چند هفته اخیر فسخ معاملات خودرو از سوی فروشندگان تشدید شده است. کسانی که خودروهای‌ خود را می‌فروشند بعد از ساعتی از فروش خودروی خود منصرف می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، گرانی قیمت خودرو ادامه‌دار است. قیمت خودرو به دلیل عدم عرضه خودرو از سوی خودروسازان و کمبود قطعه با افزایش بی‌سابقه رو به رو شده است. آیا به دلیل این حجم از افزایش قیمت‌ها معاملات خودرو از سوی فروشندگان فسخ می‌شود؟

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو از فسخ معاملات خودرو خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: این روزها کسانی که خودروهای خود را می‌فروشند از فروش خودرو منصرف می‌شوند و این فسخ معاملات خودرو در چند روز اخیر بیشتر شده است.

سعید موتمنی افزود: البته قیمت امروز خودرو نسبت به روز گذشته بین پنج میلیون تومان ارزان شده است. علت کاهش قیمت خودرو نیز این است، کسانی که در این شرایط شیطنت می‌کردند در بازار خودرو عقب‌نشینی ‌می‌کنند.

خریدار در بازار خودرو زیاد است

او به علت کاهش قیمت خودرو اشاره کرد و گفت: قیمت خودرو در چند روز اخیر به طور مصنوعی بالا رفته بود و حالا حباب قیمت‌ها ترکیده است. امروز قیمت خودرو 207 به 273 میلیون تومان رسیده است. پراید به قیمت 102 میلیون تومان رسید. پرشیا هم با قیمت 182 میلیون تومان معامله شده است. تیبا دو نیز 125 میلیون تومان است. تیبا صندوق معمولی نیز با قیمت 109 میلیون تومان خرید و فروش شده است.

از طرف دیگر اما فیروز نادری، فعال بازار خودرو به تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودرو ارزان نشده است، بلکه روند قیمت صعودی است. با توجه به افزایش قیمت خودرو اما خریدار در بازار همچنان زیاد است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.