صنعت خودرو در انتظار ظهور نوآوری‌هایی است که طی ۵ سال آینده انقلابی در این صنعت ایجاد خواهد کرد؛ نوآوری‌هایی که رانندگی با خودرو‌ها را برای افراد آسان‌تر و زندگی را بهتر خواهد کرد.
به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، اما چه فناوری‌هایی در آینده به صنعت خودرو ورود خواهند کرد؟

ویژگی جدید صفحه نمایشگر یکی از این فناوری‌ها است که از طریق آن نشانگر‌های خودرو به جای صفحه نمایش کوچک پشت فرمان، روی شیشه نشان داده می‌شوند.

فناوری بعدی مربوط به ویژگی ارتباطی بین خودروها، معروف به Vehicle-to-Vehicle یا V۲V است که با استفاده از سنسور‌های موجود در خودرو‌ها، به کاهش میزان تصادف کمک می‌کند.

فناوری بعدی کیسه‌های هوای خارجی است که انقلابی در زمینه بیمه اتومبیل و ایمنی ایجاد خواهد کرد. این کیسه‌های هوایی در هنگام حس مجاورت از نمای بیرونی خودرو محافظت می‌کنند.

نوآوری‌ فنی که متمایز از دیگر فناوری‌ها است، ویژگی تولید نیرو از طریق ساختار خارجی خودرو مجهز به سلول‌های تولید انرژی خورشیدی است و این ویژگی بیش از دیگران به نفع خودرو‌های برقی است.

همچنین به منظور افزایش امنیت و حفاظت خودرو‌ها، در‌هایی ساخته می‌شوند که با اثر انگشت باز می‌شوند و این موضوع کمک بزرگی به جلوگیری از سرقت خودروها خواهد کرد.

فناوری دیگری که یکی از مهم‌ترین فناوری‌هایی است که صنعت خودرو در طی پنج سال آینده به آن می‌رسد، فناوری نظارت بر سلامت راننده و علائم حیاتی او هنگام رانندگی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.