امروز در آخرین روز از تعطیلات طولانی اولین هفته آبان ماه، قیمت های اعلامی در فایل های فروش کاهش محسوسی را تجربه کرد .

در حالی که قیمت خودرو در میانه تعطیلات مداوم هفته گذشته، روندی افزایشی را تجربه کرده است، آگهی‌های اعلامی در سایت‌های اینترنتی امروز کاهش محسوس قیمت را تجربه کردند .

بسیاری از فعالان بازار بر این اعتقاد بودند که افزایش قیمت ها در فایل های اعلامی تلاشی برای بالا بردن قیمت خودرو بود چرا که معاملات در این بازار با کاهشی قابل توجه همراه بود .

بر اساس این گزارش در حالی که هر دستگاه پراید صفر ۱۱۱ بین ۴۹ میلیون و ۲۰۰ تا ۴۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان فایل می شد، امروز آگهی دهندگان قیمت‌ها را تا سقف ۴۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش دادند. به نظر می رسد هدف از این اقدام تلاش برای جذب مشتریان و القای این نکته به خریداران است که قیمت پراید کاهش یافته در حالی که فعالان بازار می‌گویند قیمت های واقعی و به قول بازاری‌ها پای معامله از این میزان نیز کمتر است.

قیمت پراید ۱۳۱ نیز از ۴۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون تومان در آکهی‌ها کاهش یافته است. قیمت پراید ۱۵۱ بین ۴۴ میلیون و ۸۰۰ تا ۴۵ میلیون تومان و نرخ پراید ۱۳۲ نیز در محدوده ۴۵ میلیون تومان اعلام شده است.

سایر خودروها نیز این وضعیت را کمابیش تجربه می کنند . فعالان بازار پیش بینی می کنند از فردا قیمت‌ها روندی کاهشی را تجربه کنند اما ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو طبق انتظارات پیش نرفت چرا که هم روند تولید با کاهشی محسوس روبروست و هم سرمایه‌گذاران هنوز با این قیمت‌ها حاضر به عرضه خودروهای خریداری شده‌شان نیستند. در عین حال مشتری در بازار خودرو نایاب است و تقاضا برای خرید در کمترین میزان قرار دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.