قیمت خودرو در بازار دوباره امروز هم به دلیل گرانی دلار در حال افزایش است، این در حالی است که بازار خودرو در هفته اخیر هر روز شاهد گرانی بوده است.
اقتصاد۲۴- دوستی به شوخی می‌گفت، اگر صد‌ها سال بعد باستان شناسان قطعه‌ای از پراید را به‌عنوان شی باستانی کشف کنند، در مورد سلامت عقل مردم کشورمان تردید خواهند کرد، چراکه در روزگار توسعه تکنولوژی از چنین خودرو‌هایی استفاده می‌کردند؛ اما اکنون شرایط فراتر از این تحلیل است و به نظر می‌رسد که اگر این باستان شناسان آینده به قیمت فروش این خودرو‌ها در کشورمان پی ببرند دیگر تردید‌ها را کنار گذاشته و نسبت به این موضوع یقین حاصل خواهند کرد. بر اساس آخرین اخبار اگرچه فعالان بازار خودرو عقیده دارند که این بازار در رکود است و خرید و فروشی صورت نمی‌گیرد، اما قیمت خودرو در بازار همچنان روند صعودی خود را حفظ کرده و تخته‌گاز به جلو می‌رود.

آخرین خبر‌ها هنگام نوشتن این مطلب نشان می‌دهد که قیمت خودرو صفر داخلی روز یک‌شنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد. نگاهی به قیمت چند خودرو صفر داخلی شاهدی بر این مدعاست. روز گذشته پراید ۱۱۱ اکنون باقیمت ۲۱۲ میلیون تومان به فروش رسید؛ اما پراید ۱۳۱ نسبت به‌روز گذشته یک‌میلیون تومان گران شد و به نرخ ۱۹۴ میلیون تومان عرضه شد.

پژو ۲۰۷ اتومات که روز‌ها با افزایش قیمت همراه شده بود، نیز دیروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت داشت و مجددا به قیمت ۶۵۰ میلیون تومان رسید.

خودرو دنا معمولی هم که روز‌ها بود که باثبات قیمت همراه شده بود، باقیمت ۴۳۵ میلیون تومان در بازار عرضه شد. دیروز پژو پارس اتوماتیک هم در قیمت ۵۰۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور ثابت ماند. تارا اتوماتیک هم که در روز‌های گذشته با افزایش قیمت قابل‌توجهی همراه شد، به قیمت ۶۲۷ میلیون تومان رسید.
قیمت خودرو‌های پرطرفدار

برخی از خودرو‌ها داخلی نیز مورد استقبال مشتریان قرارگرفته و خریدوفروش بیشتری دارند که در مورد این خودرو‌ها نیز شرایط مانند دیگر خودروهاست؛ ازجمله تیبا هاچ‌بک پلاس که از خودرو‌های پرطرفدار این روزهاست، ۲۲۴ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.