عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه رفع مشکلات حوزه‌های خودرو، معادن‌، صادرات و بورس به فوریت باید اولویت برنامه‌های وزارت صمت باشد، گفت: اگر وزیر صمت در این حوزه‌ها تغییرات ایجاد کند، نظر نمایندگان تأمین خواهد شد.
رفع سریع مشکلات حوزه خودرو و صادرات اولویت وزارت صمت باشد‌

سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: استیضاح وزیر صمت دو سو دارد، چیدمان وزارت صمت شکل گرفته است و با استیضاح وزیر صمت این چیدمان ممکن است دستخوش تغییرات شود که مشکلاتی را ایجاد می‌کند، از دیگر سو بخشی از انتظارات نمایندگان برآورده نشده است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تأکید بر اینکه رفع مشکلات حوزه‌های خودرو، معادن‌، صادرات و بورس به فوریت باید اولویت برنامه‌های وزارت صمت باشد، گفت: اگر وزیر صمت در این حوزه‌ها تغییرات ایجاد کند نظر نمایندگان تأمین خواهد شد.

حسینی‌کیا بیان داشت: ممکن است بعضی از اعضای تیم وزارت صمت عملکرد مطلوبی نداشته باشند که وزیر باید تغییراتی در آن ایجاد کند تا وزارت صمت چابک‌تر و سریع‌تر حرکت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امیدواریم که وزیر صمت روز سه‌شنبه در مجلس نمایندگان را قانع کند تا از شرایط پیش آمده عبور کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.