شرایط ثبت ‌نام بهمن خودرو طرح مادران با عرضه سه نمونه خودرو در چهار مدل اعلام شد.

شرایط ثبت نام بهمن خودرو طرح مادران اعلام شد. در همین راستا بهمن خودرو طرح پیش ثبت نام فروش نقدی محصولات این شرکت را منتشر کرد. این طرح ویژه دی ماه ۱۴۰۱ است و از روز شنبه ۱۰ دی ماه فعال خواهد شد.

شرایط ثبت نام بهمن خودرو طرح مادران

این شرکت اعلام کرده در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی که در تاریخ 1400/08/24 ابلاغ شده، امکان پیش‌ثبت‌نام یک دستگاه از محصولات شرکت بهمن خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون یادشده متولد شده‌اند به وجود آمده است.

این طرح در قالب فروش نقدی و به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه 1401/10/10 آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه 1401/10/12 ادامه دارد. فروش از طریق سایت شرکت بهمن موتور انجام می‌شود.

انواع خودروها

خودروی فیدلیتی تیپ یک با قیمت 844 میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، خاکستری و آبی نمونه نخست خودروهای عرضه شده است. فیدلیتی تیپ ۲ با قیمت 859 میلیون تومان نیز نوع دیگر این محصول است.

نمونه دوم خودروهای عرضه شده در بهمن خودرو دیگنیتی پرستیژ به رنگ‌های سفید و مشکی است و قیمت یک میلیارد و 120 میلیون تومان برای آن تعریف شده است.

وانت کارا نیز سومین نمونه خودرویی است که در شرایط ثبت نام بهمن خودرو طرح مادران به آن اشاره شده است. این خودرو دو کابین و سفید است و 337 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

تجارت نیوز

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.