«هيچ افتخاري برتر از رضايت مشتري نيست»

♣ نمايندگي 3221  ايران خودرو مقدم شما بازديد كننده گرامي را ارج مینهد.

 

•شارژ گاز کولر
دستگاه شارژ گاز کولر یک دستگاه کاملاً اتوماتیک می باشد ، که می توان به صورت دستی نیز با آن کار کرد. این دستگاه تست نشتی گاز کولر در مدار را نشان می دهد و همچنین عمل وکیوم ، تخلیه و شارژ مجدد گاز کولز را انجام می دهد.با استفاده از این دستگاه در صورت نیاز به تعمیر سیتم کولر ، کاز کولر به صورت موقت در دستگاه وکیوم می شود و پس از اتمام تعمیرات ،از دستگاه به اتومبیل تزریق می شود تا در هزینه های تعمیرات ، صرفه جویی زیادی در نظر گرفته شود .

 • شستشوی انژکتور

 این دستگاه شستشوی انژکتورها را بدین صورت انجام می دهد: انژکتورها از روی خودرو جدا شده و روی دستگاه نصب می گردد سپس طی دو مرحله با دو مایع مخصوص ومطابق با زمانبندی از قبل تعیین شده انژکتورها شسته و تمیز می شوند.

 •میزان فرمان

این دستگاه به صورت کامپیوتری عمل می نماید و با استفاده از ترازهای مخصوص هر چرخ ؛ عمل تنظیم فرمان ، تنظیم غربیلک و رفع لاستیک سایی به صورت دقیق انجام می شود.

•خشک کن موضعی (حرارتی)
این دستگاه خشک کردن سریع قسمت های کوچکی از بدنه خودرو که در محدوده کمی نیاز به نقاشی و خشک شدن سریع لازم است را انجام می دهد.

  ♦شرح خدمات کلی
خدمات کلی نمایندگی 3221 تعمیرات خودروهای گروه پژو 405 ( سمند، سمند EF7، سورن ،پارس ، پارس ELX ) ، خودروهای گروه پژو 206 ( 206 ، 207i ، Runna) ، خودروی پژو 407 و خودروی سوزوکی را در بر می گیرد؛ که شامل بخش های تعمیرات جلوبندی ، مکانیکی ( موتور، تنظیم موتور، گیربکس به جز گیربکس اتوماتیک ) باطری سازی ، صافکاری و نقاشی می باشد. این خدمات اعم از خدمات گارانتی ، وارانتی (آزاد) و خدمات تحت پوشش کارت طلایی ایران خودرو می باشد. ساعت کار نمایندگی در روزهای شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16 و پنج شنبه ها 8 الی 13 می باشد.

•خدمات تعمیر موتوری و گیربکس
تعمیر موتور ، سرسیلندر و گیربکس خودروهای پایلوت نمایندگی در بخش مکانیکی تعمیرگاه انجام می شود.در این بخش با در دست داشتن استانداردها و همچنین ابزار خاص ، بدون آسیب به قسمتهای مختلف ، نسبت به تعویض یا تعمیر قطعه معیوب اقدام می شود .

• دستگاه تنظیم چراغ
این دستگاه باعث می شود تا در هر مکانی، بتوان عمل تنظیم نمودن ( بالا ، پایین ، چپ و راست ) نور چراغ های جلو خودرو را انجام داد.

• اتاق رنگ و اتاق خشک کن

نمایندگی 3221 به واسطه دارا بودن کادری مجرب و ادوات پیشرفته ، توانسته است گامی بلند در این رابطه بردارد و کیفیت رنگ قطعات را بالاتر برده و نسبت به جلب رضایت مشتری ، موفقیت بیشتری کسب نماید . از این رو ، نسبت به رنگ آمیزی و خشک کردن قطعات در این اتاق بر حسب استاندارهای خاص برای قطعات فلزی و پلاستیکی اقدام می شود ، که حاصل کار کاملا با روشهای سنتی فرق می کند.

•سیستم تست جلوبندی و کمک فنرهاTEST LINE STL 7000

در این قسمت تنظیماتی که برای اتومبیلهای مختلف به صورت استاندارد در نظر گرفته شده است ، بر روی کامپیوتر دستگاه قرار داده می شود و اتومبیل برروی سنسورهای مکانیکی قرار می گیرد و با کمک کامپیوتر مربوطه ، کلیه تستهای لازمه انجام می گیرد ، تا در صورت وجود مشکل در قطعات جلوبندی ، کمک فنر ها ، سیستم تعلیق و ترمز ، نصبت به تعویض یا تعمیر آنها اقدام شود .دستگاه مورد بحث می تواند ، شرایط رانندگی در جاده را به صورت مجازی برای اتومبیل فراهم آورد ، تا اشکال مربوطه هر چه بیشتر نمایانتر شود .از دیگر خدمات دستگاه TEST LINE محاسبه زوایای چرخها برای هر دو اکسل جلو و عقب می باشد .

•دستگاه شاسی کش Car-O-Liner
عملیات شاسی کشی خودروهای تصادفی ، معمولا به صورت سنتی و غیده استاندارد انجام می شود ، که حاصل کار تاثیر نامطلوبی ،بر عملکرد سیستمهای مختلف خودرو ، از جملا تعلیق و جلوبندی می گذارد . در نمایندگی 1016 ایران خودرو ، با استفاده از دستگاه شاسی کشی CAR-O-LINER تمامی مراحل شاسی کشی با کمک سیستمهای الکترونیکی و ارتباط بلوتوس و پردازش اطلاعات مبنا و صحیح ، توسط کامپیوتر مقایسه می شود و نتیجه گیری درست و استاندارد انجام می پذیرد . سپس با کمک جکهای کشنده قوی ، با نیروی محاسبه شده و دقیق و همچنین نظارت و کنترل کامپیوتر ، شاسی خودرو به حالت اولیه ساخته شده و تولید شده توسط کارخانه سازنده ، تغییر حالت میدهد .

•دستگاه جوش بدنه TECNA TE 95
دستگاه نام برده برای جوشکاری های مختلفی در تمامی نقاط خوردرو ، به کار برده می شود . دستگاه جوش TECNA دارای دقت بسیار زیادی می باشد و به واسطه این دقت که توسط تنظیم کامپیوتر مرکزی قابل حصول می باشد ، می توان جوش با قطر و اندازه های مختلف ، همچون کارخانه سازنده اتومبیل،بر روی بدنه و شاسی ایجاد کرد که حاصل کار ، تماما با استانداردهای ساخت اولیه اتومبیل ، برابری می کند .

 •دستگاه تست روغن ترمز
همانطوری که از نام دستگاه فوق پیداست ، برای تست مایع یا روغن ترمز مورد استفاده قرار می گیرد .از آنجایی که ترمز ماشین از مهمترین بخشهای اتومبیل می باشد ، نسبت به تست دوره ایی ، روغن ترمز باید اقدام شود ، تا در صورت وجود آب یا ناخالصی های دیگر نسبت به تعویض آن اقدام شود .

 •دستگاه تست گازهای خروجی خودرو
در نمایندگی 3221، در صورت مشاهده یا گزارش مشتریان مبنی بر خروج دود رنگی یا بد کار کردن ماشین از این دستگاه استفاده می شود تا نسبت به تعمیرات اقدام شود .برای این منظور لوله مخصوصی به اگزوز اتومبیل وصل می شود و با استفده از کامپیوتر مرکزی نسبت به آنالیز گازهای خروجی اقدام می شود .