شرکت خودروسازی “تسلا” به دلیل کمبود تراشه، برخی از خودروهای الکتریکی خود را بدون درگاه USB به مشتریان تحویل می‌دهد و مشتریان تنها زمانی متوجه این موضوع می‌شوند که خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، تسلا ممکن است برخلاف موضوع کمبود تراشه همچنان به تولید و پیشرفت خود ادامه دهد، اما ظاهراً این کاستی‌ها بر خودروهایی که به مشتریان تحویل می‌دهد، تأثیر گذاشته است. چرا که به تازگی پایگاه “Electrek” متوجه شده است که بسیاری از خریداران تسلا “مدل 3” و “مدل Y” خودروهای برقی خود را بدون درگاه USB-C در کنسول مرکزی یا قسمت‌های صندلی عقب دریافت می‌کنند.

برخی از مشتریان گفته‌اند که چنین چیزی از قبل به آنها هشدار داده شده بود، اما برخی دیگر از مشتریان تنها زمانی متوجه این موضوع شدند که خودروهای خود را به خانه برده‌اند.

کارشناسان تحویل و سایر اعضای “تسلا”، عدم وجود درگاه‌های USB را به خاطر کمبود تراشه ​​دانسته‌اند.

به برخی از مشتریان گفته شده است که “تسلا” این درگاه‌های گمشده را در ماه دسامبر روی این خودروها نصب خواهد کرد، اما مشخص نیست که آیا این امکان برای همه مالکانی که خودروهای آنها بدون درگاه تحویل داده شده است، فراهم می‌شود یا خیر.

شرکت “تسلا” مدت‌ها است که به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نمی‌دهد و گمان می‌رود تیم روابط عمومی خود را منحل کرده است.

این اولین باری نیست که شرکت‌های خودروسازی، خودروهای خود را ناقص و بدون برخی قطعات به مشتریان تحویل می‌دهند. به عنوان مثال شرکت “بی‌ام‌و” اخیراً صفحه نمایش لمسی را از برخی مدل‌های خود حذف کرده است.

با این حال، این مشکل می‌تواند خریداران این دسته از خودروهای “تسلا” را ناراحت کند، چرا که عدم وجود درگاه‌های USB نه تنها اتصال، بلکه شارژ بی‌سیم را نیز مختل می‌کند.

همچنین ممکن است مشتریان بالقوه “تسلا” را نگران کند، زیرا گمان می‌رود که شاید “تسلا” کیفیت را فدای دستیابی به اهداف تحویل سه ماهه خود کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.