فروش فوق العاده ایران خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اعلام شد.

به گزارش تحریریه، بدینوسیله به اطلاع میرساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت میپذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمانهای ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه باشرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

نکته1: قیمت خودروها، قطعی بوده و موعد تحویل محصولات این بخشنامه حداکثر 3 ماهه می باشد.
نکته2: نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رؤیت عموم هموطنان قرار دهند.
نکته3: قبل از قرعه کشی، متقاضی هیچگونه وجهی واریز نخواهد نمود.

طرح فروش فوق العاده(با موعد تحویل3ماهه) ویژه طرح خانواده و جوانی جمعیت برخی محصولات شرکت ایران خودرو (در صورت لزوم با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز سه شنبه مورخ1400/12/10 شروع و تا پایان روز پنج شنبه مورخ 1400/12/12 ادامه خواهد داشت.

خودروهای ارائه شده در این طرح پژو پارس، پژو پارس TU5، پژو 207i دستی با سقف شیشه ای، دنا + (پلاس) توربوشارژ اتوماتیک می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.