تهران- ایرنا- معاون توسعه منابع انسانی و رئیس ستاد مقابله با کرونای ایران خودرو گفت: این گروه صنعتی ضمن تولید اقلام بهداشتی، نسبت به کاهش تراکم نیروی انسانی و شیفت‌بندی در کنار ضد عفونی‌کردن خطوط تولید و تجهیزات اقدام کرده و اکنون محیط کاری امن برای تولید فراهم است.

به گزارش روز یکشنبه ایران خودرو، «محمد گلچین راد» افزود: اقدامات پیشگیرانه ایران خودرو در مقابله با ویروس کرونا مطابق دستورالعمل جامع مقابله با کرونا برگرفته از پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: این خودروساز همزمان با آغاز سال کاری سال جدید اقداماتی برای مقابله با ویروس کرونا انجام داده و هم اکنون همه فضاهای کاری، خطوط تولید، تجهیزات و محوطه‌ها، قبل از ورود پرسنل به صورت کامل ضدعفونی شده و این روند به صورت مستمر ادامه دارد.

معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو برحفظ و صیانت کارکنان در مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد و گفت: کارکنان و خانواده‌های آنان اطمینان داشته باشند که مطابق با دستورالعمل جامع، شرکت از شرایط مطلوب بهداشتی برخوردار است.

گلچین راد ادامه داد: همانند اسفند ماه سال گذشته مادران دارای فرزند زیر ۱۶ سال، افراد دارای بیماری خاص و جانبازان تا پایان فروردین در قرنطینه خانگی و شرایط دور کاری خواهند بود.

معاون توسعه منابع انسانی ایران خودرو بیان داشت: توزیع ماسک و ژل بین پرسنل ، ضد عفونی کردن تمامی خطوط تولید ، اماکن ، ماشین‌های حمل قطعات و خودرو، سرویس‌های رفت و آمد به صورت مستمر، تغییر سیستم آب رسانی در سرویس‌های بهداشتی بدون دخالت دست و اجرای اقدامات کنترلی نظیر تب‌سنجی همه ورودی‌های شرکت، از مهمترین اقداماتی است که برای مقابله باشیوع ویروس کرونا در گروه صنعتی ایران خودرو انجام می‌شود.

وی گفت: سرپرستان و سرکارگران آموزش‌های لازم را برای فراهم‌کردن محیط کار و تولید امن را در مقابله با ویروس کرونا و چگونگی رعایت پروتکل‌های بهداشتی را آموزش دیده و توسط مدیران مجموعه ارزیابی می‌شوند.

این مسوول ایران خودرو خاطرنشان کرد: بسته بهداشتی حاوی ژل ضد عفونی‌کننده، ماسک و اطلاعاتی در این زمینه در بدو ورود به همه کارکنان اهدا می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.