خطر در کمین رکورد پورشه تیکان
نویسنده:  یحیی دادگر
رقابت تایمگیری تسلا و پورشه در نوربرگ رینگ به قسمت‌های جذابی رسیده است. تسلا بیان کرده که در این لحظه به راحتی قادر است یک دور پیست نوربرگ رینگ را با مدل اس در زمان 7 دقیقه و 20 ثانیه طی کند، اما با اعمال به روزرسانی‌هایی روی آن ممکن است که تسلا قادر باشد رکورد بهتری را در پیست نوربرگ رینگ به ثبت برساند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در چند روز گذشته چهار دستگاه تسلا مدل اس مختلف در حال تایمگیری در پیست نوربرگ رینگ برای مراحل مقدماتی رکورد شکنی حضور داشتند.
به گزارش خودرونویس، یکی از این چهار نسخه مدل اس در نوربرگ رینگ، هیچ المانی در فضای داخلی آن نصب نشده بود و موفق شده که یک دور پیست نوربرگ رینگ را در مدت زمان 7 دقیقه و 23 ثانیه طی کند. سایر نسخه‌های مدل اس سدان در نوربرگ رینگ به مراتب کندتر بودند و همگی موفق شدند زمانی را در حدود 7 دقیقه و 40 ثانیه در این پیست به ثبت برسانند، اما با این حال هم تسلا مدل اس همچنان نسبت به رکورد 7 دقیقه و 42 ثانیه‌ای پورشه تیکان برتری دارد.
 
تسلا قطعا رکورد خودروهای الکتریکی نوربرگ رینگ می‌شکند
تسلا قطعا رکورد خودروهای الکتریکی نوربرگ رینگ می‌شکند

تسلا پس از انجام آزمایشات خود روی نسخه‌های مختلف مدل اس در نوربرگ رینگ، حال آلمان را به مقصد آمریکا ترک کرده، اما قصد دارد که در ماه آینده پس از به‌روزرسانی مدل اس به این پیست باز گردد. هدف نهایی این کمپانی ثبت رکورد 7 دقیقه و 5 ثانیه‌ای در پیست نوربرگ رینگ بوده و تسلا معتقد است که این مهم قابل دست یابی است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.