معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.

اخبار شرکت‌ها؛ ایکوپرس- محمد شفیعی‌نژاد با بیان این که درحال حاضر سورن پلاس دوگانه سوز برای ناوگان تاکسی‌رانی کشور به تولید می رسد، گفت: با توجه به طولانی شدن فرآیند اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیربط برای تولید محصول، نوسازی تاکسی‌های فرسوده نیز با تاخیر مواجه شده اما در حال حاضر مجوز استاندارد و محیط زیست برای این محصول دریافت شده و در حال انجام فرآیند دریافت مجوز شماره‌گذاری هستیم.

وی تصریح کرد: با کسب مجوز شماره‌گذاری، تا پایان سال نوسازی هزاران دستگاه تاکسی درون‌شهری انجام می‌شود و تاکسی های فرسوده با محصول سورن پلاس دوگانه سوز جایگزین خواهند شد.

شفیعی‌نژاد افزود: سورن پلاس دوگانه‌سوز با هدف نوسازی خودروهای تاکسی به بازار عرضه می‌شود و به‌زودی برای کاربری‌های شخصی نیز تولید خواهد شد.

وی تصریح کرد: سورن دوگانه سوز به عنوان تنها خودروی دوگانه سوز سواری تولیدی در کشور، می‌تواند در کاهش مصرف سوخت در شرایط فعلی نقش موثری داشته باشد.

با توقف تولید محصول سمند و ۴۰۵ از مدار تولید ایران‌خودرو، سورن دوگانه سوز به عنوان جایگزین این دو محصول وارد ناوگان تاکسی‌رانی کشور شده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.